Portada • Bolsa de Empleo • Economista Cap d’Equip Model Negoci Tercer Sector
Acerca del empleo
S’incorporarà a TANDEM SOCIAL, cooperativa de treball que té com a missió acompanyar persones, institucions i organitzacions per fer realitat els seus reptes de transformació social, mitjançant l’aportació de treball, coneixement, experiència i il·lusió.
La seva visió és la de contribuir a la promoció i l’enfortiment d’una economia centrada en les persones i l’entorn, amb un model de governança democràtica i participativa, amb l’objectiu final de generar benestar en tots els àmbits i per a totes les persones.
Participa en el disseny i execució de programes referents en l’àmbit de l’economia social, el cooperativisme i l’emprenedoria social tant a nivell català com espanyol i europeu i treballa estretament amb petites i grans organitzacions, dissenyant, planificant, implementant o dirigint projectes d’impacte social.
Funcions:
§ Capacitació en empreses de l’economia social en l’àmbit de sostenibilitat econòmica
§ Disseny de models de negoci transformadors i innovadors
§ Disseny de plans estratègics, plans de viabilitat i plans de negoci
§ Acompanyament a persones emprenedores amb vocació de transformació social i a organitzacions de l’economia social i solidària
§ Acompanyament estratègic a l’economia social
§ Atenció a la clientela i organitzacions col·laboradores
§ Gestió d’equips de treball
Perfil:
§ Formació: Preferiblement estudis superiors en Economia i/o Administració d’empreses i/o ciències socials
§ Valorable tenir un màster o postgrau relacionat en visió de negoci
§ Altres coneixements i experiència desitjables:
§ Economia social i solidària i cooperativisme
§ Emprenedoria i gestió empresarial
§ Igualtat de gènere
§ Medi ambient
§ Dinamització de grups i processos participatius
§ Nivell alt en l’ús de programari de presentació (powerpoint i similar), de gestió de dades (Microsof Office) i eines de comunicació Google
§ Experiència professional: 5-7 anys d’experiència laboral, dels quals 2-3 anys en una consultoria.
§ Idiomes: Català, castellà i anglès nivell alt
§ Carnet de conduir: desitjable Tipus B
Competències:
§ Persona organitzada, detallista i rigorosa en la seva acció diària
§ Ser polivalent i amb capacitat multitasca
§ Capacitat de treball autònom i de treball en equip
§ Tenir iniciativa i capacitat d’aportar idees noves, tot tenint present la missió de l’organització
§ Tenir bones habilitats per les relacions interpersonals, la comunicació oral i escrita
§ Identificació amb els valors i missió de l’economia social, el tercer sector i el cooperativisme i vocació de servei als demés
Condicions:
§ Formar part d’un equip jove, dinàmic, emprenedor i implicat
§ Jornada laboral: 40h/setmana
§ Tipus contracte: Indefinit
§ Remuneració competitiva segons encaix amb l’escala salarial de la cooperativa i d’acord amb la categoria de Cap d’Equip 2 i Cap d’Equip 3.
§ Lloc: Barcelona, amb possibilitat de viatjar i teletreballar
§ Beneficis socials:
§ Horari flexible
§ Model de treball híbrid
§ 29 laborables de vacances
§ Retribució flexible
§ Formació i desenvolupament professional
Si estàs interessat envia la teva carta de motivació i el teu CV a ad@analisisydesarrollo.com, indicant la referencia Cap d’Equip Model Negoci. Només es contactarà als/les candidats/tes preseleccionats/des.